მე-7 კლასის თემატურ-კალენდარული გეგმა
გაკვეთილის გეგმის ფორმა/სქემა
გაკვეთილის
მთავარი თმა
|
რეალიზმი
|
სწავლების
საფეხური
|
საშუალო (მე-11)
|
მოსწავლეთა
პროფილი
|
15
მოსწავლე,სსმ მოსწავლე არ არის
|
გაკვეთილის
მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
ამ
მასალის ცოდნა დაეხმარება ბავშვს განსაზღვროს
ნაწარმოები რომელი ლიტ-რული მიმდინარეობას
და ეპოქას მიეკუთვნება,ასევე აქამდე ნასწავლ სხვა მიმდინარეობებთან მონახოს
მსგავსება და განსხვავება
|
გაკვეთილის
მიზნები და შედეგები
|
რეალიზმის,როგორც
ლიტ-რული მიმდინარეობის წარმოშობის მიზეზებსა და მსოფლმხედველობრივ პრინციპებზე არგუმენტირებული
ვარაუდებისა და მოსაზრებების გამოთქმა
Xl.5
.1. Xl.8.1,4. Xl.11.5
|
წინასწარი
ცოდნა
|
მოსწავლეებმა
იციან,რომ ისტორიული სინამდვილე ხელს უწყობს ლიტ-რის ხასიათის განსაზღვრას
|
შეფასების
საგანი და პროცედურები
|
ზეპირი
პრეზენტაციით დავადგენ მოსწავლეთა ცოდნას,გამოვიყენებ განმავითარებელ შეფასებას.
|
სასწავლო
მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
სახელმძღვანელო.და
დამხმარე სახელმძღვანელო მე-19 ს-ის საქართველო და ქართული რეალიზმი
|
No comments:
Post a Comment